אינדקס  הרשם  התחבר  

Share | 
 

 שאלה בנוגע לקלף: "Fleecemane Lion"

צפה בנושא הקודם צפה בנושא הבא Go down 
מחברהודעה
Domino

avatar

מספר הודעות : 192

Gift Progress
Gift Points:
0/100  (0/100)

הודעהנושא: שאלה בנוגע לקלף: "Fleecemane Lion"    22.01.14 17:27

היי,

אני מפעיל את היכולת monstrosity של הקלף "Fleecemane Lion"
השחקן מולי משתמש בקלף "Cyclonic Rift" באופן מלא ומשלם שבע מאנות.
האם האריה שב לי ליד?

תודה רבה,
משה


חזרה למעלה Go down
sliver

avatar

מספר הודעות : 81
מיקום : רחובות

Gift Progress
Gift Points:
0/100  (0/100)

הודעהנושא: Re: שאלה בנוגע לקלף: "Fleecemane Lion"    22.01.14 18:17

כן. הציקלון לא צריך לטרגט את האריה אם עלות ה overload שולמה, והיכולות של האריה בשלב הזה לא מצילות אותו מלחזור ליד.
חזרה למעלה Go down
Domino

avatar

מספר הודעות : 192

Gift Progress
Gift Points:
0/100  (0/100)

הודעהנושא: Re: שאלה בנוגע לקלף: "Fleecemane Lion"    22.01.14 18:23

תודה רבה לך Smile
חזרה למעלה Go down
daking1234
מנהל פורום
מנהל פורום


מספר הודעות : 119

Gift Progress
Gift Points:
0/100  (0/100)

הודעהנושא: Re: שאלה בנוגע לקלף: "Fleecemane Lion"    22.01.14 19:40

ארחיב:
נניח שהפעלת את היכולת של האריה
לפני שהיא מתרחשת/נפתרת (resolve) היא עולה על הסטאק ואז היריב יכול בתגובה לבצע פעולות משלו - כמו לדוג': לטארגט את האריה עם ציקלוניק ריפט (לא באוברלוד) ומאחר והקלף שלו עולה על הסטאק אחרון, הוא מתרחש ראשון (עושה resolve ראשון) לפני שהיכולת של האריה שהפעלת תספיק להיפתר 
אם יהיה ביקוש אסביר גם נושא השרשור פעולות
חזרה למעלה Go down
Domino

avatar

מספר הודעות : 192

Gift Progress
Gift Points:
0/100  (0/100)

הודעהנושא: Re: שאלה בנוגע לקלף: "Fleecemane Lion"    22.01.14 21:23

תודה רבה דניאל Smile
חזרה למעלה Go down
 
שאלה בנוגע לקלף: "Fleecemane Lion"
צפה בנושא הקודם צפה בנושא הבא חזרה למעלה 
עמוד 1 מתוך 1

Permissions in this forum:אתה לא יכול להגיב לנושאים בפורום זה
פורום המג'יק הארצי :: לימוד,שיפוט וייעוץ :: החוקה והמידה :: חוקי המשחק-
קפוץ אל: