אינדקס  הרשם  התחבר  

Share | 
 

 עוד שאלה של סופרים ורדיקט +

צפה בנושא הקודם צפה בנושא הבא Go down 
מחברהודעה
Domino

avatar

מספר הודעות : 192

Gift Progress
Gift Points:
0/100  (0/100)

הודעהנושא: עוד שאלה של סופרים ורדיקט +   15.12.13 14:52

אעל המגרש מצדי רק הקלף - Haunted Plate Mail.
נכון לכרגע הוא יצור 4/4 כי אני לא שולט ביצורים.
האם כשמופעל על המגרש סופרים ורדיקט הוא מת, אם כי הוא יצור אבל לא מוגדר כיצור?
או שרק אם אני שולט ביצור הוא לא ימות כי הוא כרגע לא יצור?

תודה רבה
חזרה למעלה Go down
Brener



מספר הודעות : 52

Gift Progress
Gift Points:
0/100  (0/100)

הודעהנושא: Re: עוד שאלה של סופרים ורדיקט +   15.12.13 15:27

הוא לא יצור כל עוד אתה לא מפעיל אותו. בשביל להפעיל אותו אתה צריך שלא יהיו לך עוד יצורים.
חזרה למעלה Go down
Domino

avatar

מספר הודעות : 192

Gift Progress
Gift Points:
0/100  (0/100)

הודעהנושא: Re: עוד שאלה של סופרים ורדיקט +   15.12.13 19:09

אני מאמין שסיימתי עם השאלות לגבי סופרים ורדיקט וקיבלתי את התשובות שרציתי.
תודה.
חזרה למעלה Go down
 
עוד שאלה של סופרים ורדיקט +
צפה בנושא הקודם צפה בנושא הבא חזרה למעלה 
עמוד 1 מתוך 1

Permissions in this forum:אתה לא יכול להגיב לנושאים בפורום זה
פורום המג'יק הארצי :: לימוד,שיפוט וייעוץ :: החוקה והמידה :: חוקי המשחק-
קפוץ אל: