אינדקס  הרשם  התחבר  

Share | 
 

 שאלה| בקשר לאינסטנט

צפה בנושא הקודם צפה בנושא הבא Go down 
מחברהודעה
idan5



מספר הודעות : 13

הודעהנושא: שאלה| בקשר לאינסטנט   06.11.13 12:42

     שלום אני שחקן מתחיל ויש לי 2 שאלות הקשורות באינסטנט
 הראשונה היא כאשר אני מפעיל קלף אינסטנט שמוריד 3 לדומה לשחקן שיש לו 3 חיים והקלף שלי הוא לשחקן האם הוא יכול לשים אינסטנט שמעלה לו חיים באותו התור שאני שם את הקלף שמוריד לו ולהינצל? השנייה היא
מצב דמיוני: כאשר אני תוקף מישהו עם מפלצת 2\2 ולו יש מפלצת 4\4 שהוא בולם איתה אני יכול לשים בתקיפה אינסטנט שמוריד 2 למפלצת ו"להשלים" את הנזק? תודה ויום טוב  
חזרה למעלה Go down
Brener



מספר הודעות : 52

Gift Progress
Gift Points:
0/100  (0/100)

הודעהנושא: Re: שאלה| בקשר לאינסטנט   06.11.13 13:19

1. אתה יכול להוסיף לו חיים רק כאשר הקסם שמוריד 3 ששיחקת על הסטאק כלומר עדיין לא נפתר ואז השחקן לא ימות.
2. כן,הנזק נשאר על היצור עד סוף התור ולכן אתה יכול לשחק קסם שעושה לו נזק ויגמור את היצור ( 4/4 שקיבל שני נזק מיצור ואז אתה משחק לדוגמא Shock וגומר את היצור).
מקווה שעזרתי,סתו
חזרה למעלה Go down
idan5



מספר הודעות : 13

הודעהנושא: Re: שאלה| בקשר לאינסטנט   06.11.13 19:28

לא ממש הבנתי את התשובה לשאלה הראשונה, ותודה רבה Smile ממה שהבנתי זה שברגע שהאינסטנט שפוגע בשחקן עם ה3 הוא יכול לשים גם אינסטנט שמעלה לו ואז הוא לא מת. זה נכון?.כ
חזרה למעלה Go down
sliver

avatar

מספר הודעות : 81
מיקום : רחובות

Gift Progress
Gift Points:
0/100  (0/100)

הודעהנושא: Re: שאלה| בקשר לאינסטנט   06.11.13 21:27

עידן, בוא נדבר רגע על מה שנקרא "stack".
במג'יק הקסמים שאתה מטיל לא ישר קורים ברגע שאתה מטיל אותם, אלא הם עוברים למקום בין היד שלך לבין אזור המשחק/בית הקברות, מקום המכונה סטאק, והם מחכים שם לרגע.
אם יש כישוף על הסטאק, שני השחקנים יכולים לשחק אינסטנטים או להפעיל יכולות, וגם אלו עוברים לסטאק. המבנה של הסטאק הוא כזה שכל דבר חדש עולה על הקודם, ובסוף דברים קורים מלמעלה למטה - מהאחרון אל הראשון. זה בעצם מאפשר לשחקנים להגיב לכישופים שהיריב שלהם משחק, לפני שהכישופים הללו קורים.
בוא ניקח את הדוגמא שהבאת בשביל לראות איך זה קורה בפועל:
היריב שלי על 3 חיים ואני משחק עליו  [cn]Incinerate[/cn]
הקסם עולה על הסטאק וממתין שם. עכשיו אני והיריב שלי יכולים לשחק אינסטנטים נוספים לפני שהקסם המקורי יקרה.
היריב שלי משחק [cn]Congregate[/cn] (יש כמה יצורים בשדה הקרב) שעולה מעל ה Incinerate בסטאק
אם שנינו לא נשחק יותר דברים, קודם כל ה Congregate יקרה, מה שיתן ליריב שלי חיים, ואז יקרה ה Incinerate שיעשה ליריב נזק, אבל לא מספיק בשביל להרוג אותו

שים לב שאם הקלף שמעלה חיים הוא לא אינסטנט, לדוגמא [cn]Divine Congregation[/cn], אז היריב לא יכול לשחק אותו כשה Incinerate על הסטאק.
במקרה הזה ה Incinerate יפתר ויוריד את היריב ל 0, ואז הוא ימות לפני שהוא יהיה מסוגל לשחק את הקלף שלו.
מקווה שזה יותר ברור עכשיו.
חזרה למעלה Go down
idan5



מספר הודעות : 13

הודעהנושא: Re: שאלה| בקשר לאינסטנט   07.11.13 1:54

 תודה ענקית על ההסבר מה זה מה זה סטאק! עזרת לי מאוד.
חזרה למעלה Go down
 
שאלה| בקשר לאינסטנט
צפה בנושא הקודם צפה בנושא הבא חזרה למעלה 
עמוד 1 מתוך 1

Permissions in this forum:אתה לא יכול להגיב לנושאים בפורום זה
פורום המג'יק הארצי :: לימוד,שיפוט וייעוץ :: החוקה והמידה :: חוקי המשחק-
קפוץ אל: